Marketing Viral: un món de possibilitats

19 11 2009

Tal i com publica avui Marketingnews, Ikea ha donat un pas més en la seva creativitat i innovació a l’hora de fer publicitat. En aquest cas, per tal de donar a conèixer als Suecs l’obertura d’un nou punt de venda, ha llençat una campanya interactiva amb un format totalment inusual i amb un pressupost mínim. L’eina escollida per tal de generar un efecte viral ha estat l’etiquetatge de fotos de facebook.

La campanya consisteix en que els primeres usuaris que etiquetin el seu nom en els diferents productes que apareixen en les imatges guanyaran l’objecte en qüestió. D’aquesta manera s’aconsegueix que tots els contactes de la persona que s’ha etiquetat en siguin particeps i la nova botiga d’Ikea adquireixi gran visibilitat.
Captura Facebook
Analitzant aquest cas, creat per tal de donar a conèixer un nou servei de manera interactiva, enginyosa i eficient, es fa visible que el marketing viral té la gran capacitat de convertir en suports publicitaris mitjans o objectes que fins ara no tenien aquesta funció.

Serà interessant veure com evoluciona el marketing viral ja que com es pot comprovar és una tècnica que té tot un món de possibilitats per descobrir.


Acciones

Information

Deja un comentario